Latest Posts

Free Printable Boekjes

By mei 24, 2019 , ,



Daar is hij dan! Ik heb 15 boeken uitgekozen met prachtige covers, die heel chic staan in een modern poppenhuis. Op de salontafel, in de kast, op het nachtkastje of in een mand. De boekjes hebben een cover, rug en achterkant.

Persoonlijk print ik het uit op fotopapier. Ik knip/snij de boekjes uit ( achterkant, rug en voorkant in één stuk). Ik snij de vouwlijn zachtjes zodat er een mooie strakke vouw ontstaat.
Vervolgens plak ik hier een stukje foamboard tussen en zo heb je een strak miniatuur boekje.

Je kunt kiezen uit 2 maten: boekjes van 2 cm hoog, of boekjes van 2,5 cm hoog. Beide zitten ze op één A4.
Wil je liever pagina's toevoegen? Dan moet je dit zelf doen...

KLIK HIER om het PDF bestand te downloaden!

Veel plezier er mee, en vergeet me niet te taggen als je de boekjes hebt gemaakt!
@mini.huisjenr32

P.S. Het lijkt me logisch, maar ik vermeld het toch even. Dit bestand en de boekjes zijn niet bedoelt om te verkopen aan anderen. Ik maak ze met liefde gratis, en het is niet de bedoeling dat anderen daar winst op maken.


You Might Also Like

0 reacties