Latest Posts

Free Printables Speelgoed verpakkingen

By juni 25, 2019 , , ,



Daar is weer een nieuwe printable! Smelt iedereen al weg tijdens deze hittegolf? Ik inmiddels wel nu ik hoogzwanger ben. Ik heb nog steeds verplichte bedrust, dus ik kan niet's aan mijn poppenhuis doen. En maar goed ook, want op zolder in mijn werkkamer is het niet uit te houden.

Wel ben ik voor jullie aan de slag gegaan met een nieuwe printable: Speelgoed
In dit PDF bestand vind je verpakkingen voor:
- Maileg
- Sylvanian
- Barbie
- Sophie de Giraf
- Playmobil
- Playdoh ( doosjes met 2 kanten te gebruiken)
- Kidkraft poppenhuis

Bestand: KLIK HIER

Mocht het qua afmetingen nou niet lekker passen in je poppenhuis, kun je deze vergroot of verkleint uitprinten. Het is dus even passen en meten.

Het mooiste is om het uit te printen op dikker papier, zodat je een mooie strakke en stevige verpakking kunt vouwen en plakken.

Wil je helemaal los gaan? Bij de verpakkingen van Barbie en Sophie de giraf kun je zelfs werken met plastic. Ik moet het zelf nog uitprinten en proberem, deze post zal je later op Instagram vinden.

Veel plezier en vergeet me niet te taggen!


You Might Also Like

0 reacties