Latest Posts

Free Printable - HEMA Tas

By november 07, 2018 , , ,



Haaaa Terug van weggeweest! Ik heb al een tijdje geen tutorials meer geplaatst, druk druk druk.. je kent het wel. 

Onlangs heb ik dit schattige HEMA tasje gedeeld via mijn feed op Instagram ( @mini.huisjenr32) en ik kreeg veel leuke reacties hierop! Ook met de vraag of ik deze ging verkopen. Door alle drukte gaat dat niet, maar ik heb wel de tijd genomen om een FREE PRINTABLE te maken voor jullie.

KLIK HIER voor het PDF betstand.

Hoe werkt het? heel simpel. Print het bestand uit op stevig papier ( ik heb het zelf op foto papier geprint) Daarna heb ik van lintjes de tashengsels gemaakt.

Tip van flip? Heb je een rode trui of T-shirt waar de lusjes nog aanzitten aan de binnenkant? Perfect om hiervoor te gebruiken!

You Might Also Like

0 reacties