Latest Posts

Free Printable - Kookboekjes

By januari 04, 2019 , ,





KLIK HIER voor het PDF bestand van de kookboekjes.
Alle boekjes hebben dezelfde grootte (3cm hoog).
Wil je dit groter of kleiner, moet je het PDF bestand zelf vergroten of verkleinen.

Speciaal voor jullie heb ik een nieuwe 'Free Printable' PDF bestand gemaakt.
Er staan hier 5 kookboekjes op, de eerste twee hebben ook inhoudelijke pagina's, de onderste 3 zijn alleen covers. Hier kun je eventueel zelf (blanco) pagina's in maken, of zoals ik, bijvoorbeeld een stuk foamboard tussen plakken zodat het kookboek dicht is.

Ik ga ook aan de slag om Free Printables te maken voor taartjes, cupcakes, koekjes en desserts.
Wordt vervolgd...
Enjoy!

P.S. Ik zou het leuk vinden als je mij er in tagged als je de boekjes hebt gemaakt!
Instagram: @mini.huisjenr32

You Might Also Like

0 reacties