Latest Posts

Free Printable Verpakkingsdozen

By februari 24, 2020 , , , , , ,





Nooit gedacht dat er zo'n run zou zijn op de miniatuur pakketjes. Deze zijn allemaal uitverkocht, maar om toch nog wat leuks voor jullie te doen, heb ik dezegratis printables gemaakt van andere 'merken'. Ik ga geen printable maken van Zalando, H&M en Bol, omdat dit niet fair is tegenover de mensen die deze doosjes hebben gekocht bij me, dat kun je wel begrijpen.

Ik heb nieuwe dozen ontworpen van HEMA, Zara, Coolblue en ook een verzendzak van Asos en kleine pakketjes van Ali Express. Ik had graag ook andere merken willen maken, Wehkamp en Xenos waren bij jullie favoriet, maar soms lukt het niet om goede referenties te vinden.

De printable kun je HIER downloaden

P.S. Geen idee waarom er # tussen de plaatjes komt te staan, dan gebeurd wanneer ik dit bestand op sla als PDF...

PS.2 Willen jullie AUB de origienele merken NIET taggen in een post? Niet elke groot merk vind het goed dat hun logo en naam gebruikt wordt... ookal is het in miniatuur.

Thanks en enjoy!
Liefs, Debbie

You Might Also Like

0 reacties